Gug Boldklub Venners Veteranaften

Siden 2011 har Gug Boldklubs Venner holdt en årlig veteranaften i februar/marts – bortset fra i 2021, hvor covid-19 stadig fandtes.

Arrangementet er tilegnet spillere, trænere, ledere og andet godtfolk med en fortid i Gug Boldklub, som ønsker at mødes nogle timer til hyggeligt samvær – med god mad, foredrag samt amerikansk lotteri ikke mindst.
Som navnet antyder, er målgruppen veteraner, dvs. folk med en lidt ældre dåbsattest, men der er ikke aftalt grænse for, hvor ung man kan være, så det har vist sig, at de yngste deltagere ligger på omkring 40 år – plus/minus en smule.
Kendte folk fra fodboldverdenen har gennem tiden besøgt os – og underholdt med interessante foredrag, bl.a. EM-helten Kent Nielsen, landsholdets nuværende assistenttræner, Morten Wieghorst, DBU-formand Jesper Møller, fodboldkommentatoren Morten Bruun samt flere gode AaB-folk, bl.a. Lynge Jakobsen.

Almindeligvis koster det 150 kr. at deltage, så udgifter kan dækkes – men beløbet skræmmer tilsyneladende ikke, for der tilmelder sig normalt 80-90 deltagere, har det vist sig.
Og mange af disse udtrykker bagefter gerne stor tilfredshed med arrangementet.

Der udsendes invitationer til tidligere deltagere en måneds tid før det enkelte arrangement – og omtale kan i øvrigt ses på Gug Boldklubs hjemmeside, bl.a. med information om program og tilmelding.

Har du endnu ikke deltaget i en veteranaften, så overvej at gøre dette næste gang, der inviteres – og derved medvirke til at bevare traditionen.

-bn

.