Senior - Herrer og Kvinder

Velkommen i Gug Boldklubs seniorafdeling

Tænker du på at skifte til Gug Boldklub, eller er du ny spiller i Gug Boldklub, kan du på disse sider finde diverse kontaktoplysninger og få svar på nogle af de spørgsmål som naturligt vil opstå, når du starter i en ny klub.

Seniorafdelingen i Gug Boldklub tilbyder et godt og velorganiseret tilbud til fodboldspillere på alle niveauer. Det betyder at både den dygtige og mindre dygtige fodboldspiller imødekommes og tilgodeses.

I Gug Boldklub er alle seniorhold en del af samme afdeling - dette gælder både herre- og kvindehold.

Afdelingen kendetegnes af et stort fællesskab på tværs af alle hold.

Et fællesskab der på alle måder løfter. Desuden prioriteres det højt, at der er et godt og attraktivt klubmiljø, hvormed der løbende over året arrangeres sociale arrangementer for afdelingen. Arrangementer som alle i afdelingen kan deltage i.

Seriøst setup

På afdelingens bedste hold, er der et meget seriøst setup omkring holdene. Her er derfor et stort fokus på udviklingen af både den enkelte spiller, det enkelte hold og på rammerne omkring holdet.

Endvidere afvikles der bl.a. MatchDays ved hjemmekampe. MatchDays er dage, hvor der gøres ekstraordinært meget ud af at skabe en god ramme kampafviklingen for afdelingens hold. Der er både speak, musik, oppyntning og kampprogram mv.

Vi glæder os til at se dig på klubbens anlæg

På disse sider finder du en masse yderligere information om afdelingens rammesætning og de mange hold, som afdelingen består af.

Er der noget, der mangler, er du velkommen til at kontakte trænerne eller seniorudvalget for flere oplysninger.