Jesper Dahl Nielsen (bestyrelsesmedlem):
Tilknyttet ungdom. Værdibaseret kommunikation, kultur og styring, roller og værdier. Jesper skal bidrage til klubbens kultur inde og uden for banen. Regler og retningslinjer/struktur for møder, herunder ungdom og fælles struktur i kommunikation.
Claus Boldreel Madsen (Kasserer):
Arbejder med fakturering og betalinger – Claus driver ligeledes kommunikationen med kommunen samt sparring med andre klubber.
Nikolas Nørby (formand):
Kommunikation med SoMe, sponsorarbejde, stører fondsøgninger, værdibaseret kommunikation.
Asta Hulda Gudmundsdottir (bestyrelsesmedlem):
DBU-dialog, seniorbudget ansvarlig, kommunikation og afstemning i seniorafdelingen.
Mathilde Daugaard (bestyrelsesmedlem):
DBU-dialog, ungdomsbudget ansvarlig samt aftaler med ungdomstrænere. Aab dialog ansvarlig. Ungdomsansvarlig for drenge U6-U17 + ”leg med bolden”. Ansvarlig for Booking af hal/leje.
Jannie Obitsø Grønbæk Petersen (bestyrelsesmedlem):
Ungdomsansvarlig piger. U6-U17 samt hjælp til Mathilde generelt i ungdomsafdelingen.
Søren Mortensen (næstformand):
Støtte til seniorafdelingen og ansvarlig for driften og kommunikationen mellem stadioninspektør/kampfordeler/arbejdsrutiner.
Bestyrelsen har ansvaret for foreningens drift og virke mellem generalforsamlingerne.
Mange af klubbens opgaver kan naturligt fordeles mellem bestyrelsen, som derudover har et særligt ansvar for løbende at diskutere foreningens målsætninger og opfyldelsen af disse.
Ved fordeling af opgaverne, bør der tages hensyn til evner, tid og lyst. Men opgavefordelingen bør også være en udvikling, som udvikler de enkelte personer i bestyrelsen og dermed klubben.
Generelt anbefales det at alle medlemmer i bestyrelsen bliver ansvarlige for delopgaver i klubben.
F.eks. kan bestyrelsen fordele sig i forhold til medlemsgrupper, således at de enkelte grupper har en fast kontaktperson fra bestyrelsen.
Suppleanter kan man ofte med fordel lade deltage i bestyrelsesmøder på lige fod med den øvrige bestyrelse. De har dog ikke stemmeret.
Træffer afgørelse i alle overordnede økonomiske og administrative spørgsmål. Den nedsætter det til enhver tid nødvendige antal udvalg til dækning af alle klubbens funktioner og arbejdsområder. Udvalgenes ansvarsområder fastsættes og justeres løbende af bestyrelsen.
Koordinerer klubbens drift og er bemyndiget til i særlige anliggender, der gælder helheden, at indkalde udvalgsmedlemmer til en fælles drøftelse.
Vurderer hvilke udvalg der er behov for, dog skal der være et sponsorudvalg og et sportsudvalg.
Udstikker retningslinjer for forvaltningen af alle ansvarsområder.
Ansvarlig i samarbejde med kassereren i foreningen om at udarbejde det årlige budget til endelig godkendelse på et bestyrelsesmøde – senere på generalforsamling.
Ansvarlig for at tage initiativ til nye tiltag i foreningens aktiviteter, alt ud fra foreningens målsætning og idégrundlag
Ansvarlig for foreningens IT-løsninger.
Varetager kantinedriften – herunder indkøb og koordinering af den skiftende kantinehjælp.
Varetager pasning af baner og anlæg, herunder planlægning for omklædningsrum og banefordeling.
Varetager indendørs vedligehold af klubhus, herunder rengøring.
Varetager kontakt til offentlige myndigheder angående klubhus og sportsanlægget.
Varetager vask af spillertøj (seniorafdelingen).
Varetager lokalereservationer.
Varetager sortering og fordeling af klubbens eksterne post.
Varetager udlevering af nøgler.
Varetager materialer og inventar.
Varetager udlevering af nøgler til skabe.
Til- og frameldinger af turneringshold.
Al turneringskontakt til DBU Jylland, DGI, dommerklub og udehold.
Turneringsplaner og kampflytninger.
Sende holdafbud vedr. kampe til DBU Jylland og DGI.
Videreformidle vedrørende spillerkarantæner til formand og træner.
Information og koordinering internt i klubben. Fx banebooking, bolde og andet materiel.
Kontaktperson for kampændringer.
Administrator i Kampklar.
Deltagelse i kampfordelermøder.
Deltagelse i møder for trænere og ledere.
Kontakt til trænere.