15-årig Gug-dreng på AaB's superligahold

Af Simon Brix Frederiksen.

Den 15-årige tidligere Gug Boldklub-keeper Theo Sander indtager AaBs superligahold!

Da AaBs Superliga-hold onsdag tabte sæsonens første træningskamp mod EfB, kogte AaBs twitterfans over på de sociale medier over, at en bare 15-årig knægt vogtede kassen i anden halvleg.
Talentet var stort, men det vidste vi jo alle allerede her i 9210, for knægten er den tidligere Gug-spiller, Theo Sander, der nu - igen, som kun 15-årig - spiller U19-liga for dem ude fra Hornevej.

“Hvad lavede du som 15-årig?”
“Lektier...”
“Jeg spiller med Superligaen”

Theo fik anden halvleg i øvrigt med en anden tidligere ungdomsspiller i Gug, Kasper Kusk. Kusk er til sammenligning 28 år, så da han pakkede konfirmationsgaver ud på Heravej, blev Theo cirka født!

Theo blev forleden udtaget til U16-landsholdssamling sammen med en anden tidligere profil for det nuværende U17 Liga 1-hold, Kasper ‘Kalle’ Davidsen.

Det’ sgu' da ret sejt, ik?