Bliv trøjesponsor på JS-holdet

Gug Boldklubs flagskib har virkelig leveret varen det sidste års tid i jyllandsserien og i foråret spiller holdet om oprykning til danmarksserien. Ret enestående og for første gang i klubbens historie i øvrigt.

Nu har du som virksomhed mulighed for at ’ride med på bølgen’ og blive synlig på holdets trøjer. Enten på brystet ved køb af en eller flere trøjer; eller som rygsponsor ved køb af ’hele holdet’.

Klubben barsler i 2019 med VIP-arrangementer med spisning og årlige sponsorarrangementer, som du selvfølgelig inviteres med til som trøjesponsor.

Køb et trøjesponsorat på en spillertrøje for de kommende 2 år, og bliv en aktiv og støttende medspiller for vores dygtige Jyllandsseriehold og vores gode klub.

[ Se de mange gode muligheder her ].

Ved interesse så kontakt: Henrik Studsbjerg fra S-Sport via henrik@s-sport.dk / t: 22210944.