Er du vores nye Kampfordeler?

Gug Boldklub har de sidste mange år gennemgået en stor vækst. Dels er medlemstallet steget og dels er opgaverne i og omkring klubben også blevet tiltagende.

Derfor søger vi en ny kampfordeler der i samspil med klubbens stadioninspektør og klubbens bestyrelse skal arbejde med følgende primære opgaver:

• Tilmelding af hold både forår og efterår i samarbejde med trænerne.
• Fastlægge kampprogram for alle hjemmekampe to gange om året i samarbejde med inspektøren, hvor der blandt andet skal tages højde for ledige baner, omklædningsrum og trænernes ønsker.
• Løbende kampflytninger gennem sæsonen med hensyn til og ønsker fra egne trænere og modstandere.
• Hjælp til flytning af udekampe efter egne har været i dialog med modstander og fundet løsning.
• Sikre at deadlines overholdes både ved tilmelding af hold samt ved kampflytninger.
• Få tilmelding af nogle oldboyshold sker udenom DBU.
• Kontakte Aalborg fodbolddommerklub ved bestilling af dommere til Grand og super Grand kampe.
• Kontakt til DBU region 1 og DBU Jylland.
• Vi kommunikerer via Kluboffice, email, træner leder Facebook side samt mobil.
• Du kan forvente et samspil og grundig gennemgang af systemmet og hjælp til opstart.
• Honorar er fastsat som et årligt beløb.

Kontakt klubbens formand for ansøgning eller yderligere spørgsmål Henrik Gaardsøe, mobil: 5114 2666 / henrik.gaardsoe@swisspearl.net.