Flot opbakning til 'Leg med bolden'

Af Jonas Jensbye.

Glade børn og flot opbakning til starten på ”Leg med bolden” - forældre og søskende bidrog til den gode oplevelse.

Søndag den 16. august kl. 9.00 blev der for første gang fløjtet op til ”Leg med bolden” på Gug Boldklubs anlæg. Det var dejligt at være tilbage i ”trænerrollen” sammen med de motiverede små størrelser, som virkelig var klar til at sparke, drible og have det sjovt med bolden. Det var et flot fremmøde med 18-20 børn i alderen 2-4 år, og mange havde deres større søskende med som kærlige hjælpere.

Alt i alt en dejlig morgen i fuld sol med mange grin og flotte fodboldtricks fra de små fodboldspillere. Tak til forældrene for flot opbakning – jeg glæder mig til fortsættelsen.

Næste omgang ”Leg med Bolden” er på søndag den 23. august kl. 14.00, så vi kan få Gugløbet godt afviklet først. Ellers er ”Leg med bolden” altid søndag kl. 9.00.

Der er selvfølgelig plads til endnu flere børn til ”Leg med bolden” - I kan følge med og melde jer til træningerne i Facebook-gruppen ”Leg med bolden” i Gug Boldklub.