GameDay - MatchDay - GugDay

For Gud, Konge og bydelens skyld; kom på Gug Stadion i dag og start en smuk efterårsweekend (i afsprittet corona-sikret afstand)!

Jyllandsserie
JS-drengene spiller topkamp mod traditionsklubben Frederikshavn FFI Fodbold. Fire point adskiller holdene i Gug BK’s favør. FFI har sågar forsøgt sig med spioner online!
Bemærk: Det er kl. 17:30.

Kvinder, serie 2
Også kompagniet Frederiksen & Frederiksen's damer spiller topkamp i serie 2 efter første pointtab for en uge siden.
Det er kl. 17:45.

Herrer, serie 2
Og så er der livsvigtige serie 2-point på spil for serie 2-herrerne mod topholdet AaB.
Det er kl. 18:30 på Kunsten, det kommer det til at gnistre.

Kæmpe dag på anlægget, så kig ned!

Herrer, serie 4
Og til de away-hungrende, der gerne vil selvantænde udebaner, så er der også serie 4-brag i Skalborg. Som træner Tom Ballentin kalder det: “Hovedretten”.

Vi ses... ikke i aften, men sidst på eftermiddagen. Den første flækkede ’furter er klar før den første flækkede frederikshavner 17:30!