Generalforsamling hos vennerne den 11/3

Gug Boldklubs venner indkalder til generalforsamling.

I henhold til vedtægternes § 5 – indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i klubhuset, Gammel Vissevej 26, 9210 Aalborg SØ:

Mandag den 11. marts 2024 kl. 19.00

Dagsorden:

1. Valg af dirigent.
  2. Formandens beretning.
  3. Forelæggelse af regnskab.
  4. Indkomne forslag.
  5. Fastsættelse af kontingent. Bestyrelsen foreslår uændret kr. 150.
  6. Valg
    a. Formand, Jørn Axelsen er på valg og modtager genvalg.
    b. Valg af bestyrelsesmedlemmer 4-6 stk.
    Benny Nygaard og Finn Olsen er på valg og modtager genvalg. Ann Kathrine Dahl Brisson og Niels Brisson opstiller til bestyrelsen.
    c. Valg af 1 suppleant. Allan Hübertz er på valg og modtager genvalg.
    d. 2 revisorer/bilagskontrollanter.
    e. 1 revisor/bilagskontrollant suppleant.
  7. Eventuelt

Stemmeret kan kun udøves ved personligt fremmøde. Man kan igen i år invitere en bekendt med til "årets højdepunkt". Hvert husstands medlemskab har en stemme (flere må gerne møde frem), ikke-medlemmer deltager uden stemmeret.

Medlemmer i restance har ikke stemmeret.

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest otte dage før generalforsamlingen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

TRADITIONEN FORTSÆTTER

Efter generalforsamlingen indbydes der til en hyggelig 3. Halvleg – go' gammeldaws komsammen. Med spisning og tilhørende drikkevarer.
Under dette usædvanligt gode sociale samvær er der mulighed for kortspil – rafling – etc.

Af hensyn til arrangementet...
beder vi dig venligst om at slå på tråden med bindende tilmelding til: Benny Nygaard (t. 28 86 84 32) eller via e-mail: benny.gug@outlook.dk, senest den 4. marts 2024.

Nyheder og generalforsamlingsindkaldelser udsendes nu elektronisk. Hvis vi endnu ikke har fået din e-mail-adresse, så send os den lige. Så kan vi jo nemmere ”få fat i hinanden”

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>