Girlpower

Billedet herover ligner "bare" en masse glade fodboldpiger fra Gug BK i eftermiddagssolen på en torsdag, men man kan ikke tage mere fejl!
Sandheden er, at billedet viser næsten halvtreds piger fra U7-U12 og syv ungdomstrænere fra vores U14-hold.

Vi har en ambition om, at udvikle egne trænere og styrke det frivillige arbejde, som er grundstenen i alle foreninger. Ideen blev til et Facebook-opslag hos U14-piger, hvilket betyder, at vi nu har atten (!) pigetrænere, som på skift hjælper til hos U6-U12 pigerne. Det er god stil og de gør det så godt!

Senere på foråret er ambitionen, at afholde en intern trænerudviklingsweekend for alle de unge mennesker, som ønsker at blive træner og bidrage til verdens bedste fodboldklub.

Stik lige alle de seje piger et "like"!