Glæd dig: DBU-formand kommer forbi

Måske er det ny stil, hvem ved, men for en gangs skyld har Gug Boldklubs Venner offentliggjort årets gæstetaler til veteranaftenen i februar INDEN aftenen løber af stablen.

Det er lykkedes vennernes arbejdsgruppe at få en særdeles god og interessant aftale i hus med en velkendt gæstetaler; nemlig den tidligere formand for AaB af 1885 og nuværende formand for DBU, Jesper Møller.

Der venter således deltagerne en særdeles interessant aften forude, hvorunder der bliver mulighed for at komme helt tæt på toppen af dansk fodbold. Vidste du f.eks., at DBU p.t. har ca. 1.600 klubber med godt 300.000 aktive fodboldspillere på forskellige niveauer? Det er derfor en ret så krævende opgave at være formand for os alle i denne dynamiske verden, som i øvrigt også omfatter internationale opgaver for ham hos både UEFA og FIFA.

Mød derfor op til årets veteranaften den 25/2 2019 og få svar på nogle dine spørgsmål om, hvad der sker inden for fodboldverdenen, både lokalt og globalt. Manden i centrum, Jesper Møller, er nemlig denne aften på banen - i Gug Boldklubs klubhus.

Indbydelser kommer her på sitet og udsendes lidt inde i det nye år.