Gug BK skifter til spilletrøjer i pink

Gug BK's tøjsponsor fra CRAFT har insisteret på, at Gug BK's spilletøj ændres markant fra den 1. april og 2 år frem. Alle Gug BK's seniorhold skal i 2021-2022 således spille helt i pink og dermed droppes klubbens eller så kendte blå-røde farver gennem mere end 50 år. Det er meningen, at ungdomsholdenes tøj løbende også vil blive opdateret.

Repræsentanter fra Gug BK's bestyrelse og CRAFTs salgscrew er enige om, at de rød-blå striber ikke er særlig moderigtige og i en fælles pressemeddelelse udtaler de: '...at Gug BK med en lancering af en ny og smart pink spilletrøje signalerer, at vi er med på beatet. Vi forventer, at det nye spilletøj i langt højere grad vil appellere til ungdommen, så vi får endnu flere spillere under fanerne'.

Gennem historien har Gug BK således spillet helt i blåt, blå / gule trøjer, blå / blå trøje med hvide ærmer, blå / blå-rødstribet trøje og nu altså fremover helt i pink.

SKJØTT Arena omdøbes til SKJØTT Pink Arena og vil den kommende tid blive opdateret med klubbens nye farve på en række bander, skilte m.v.