Gug BK søger serie 3-træner

Gug Boldklub søger træner til klubbens ny-oprykkede Serie 3 hold.

Har du lyst til at træne et godt nyoprykket Serie 3-hold i en rigtig god og velorganiseret serieklub, så er følgende gode mulighed måske noget for dig.

Vores nye Serie 3-hold har haft en fantastisk sæson både på og udenfor banen. En sæson som endte med en meget flot og velfortjent oprykning, hvormed holdet nu klar til at prøve sig af i en højere række. Holdet består af en god blanding af talentfulde unge og af rutinerede og veletablerede seniorspillere.

Ambitionerne er at holdet kan etablere sig i serie 3, og at holdet over tid kommer til at præge rækken. Endvidere ønsker vi, at holdets spillere videreudvikle sig, så de bedste over tid kan komme i betragtning til vores hold i Serie 2.

Holdets nuværende trænere må stoppe på grund af deres civile arbejde. Men begge trænere vil meget gerne overdrage holdet på allerbedste vis og er også fremadrettet klar til at bakke op om holdet. Dette dog uden træneransvar.

Til at føre holdet videre søger vi en dygtig træner, der formår at fortsætte holdets gode udvikling og som også vægter et godt socialt fællesskab uden for banen.

Den træner vi søger:

• Er positiv, seriøs, engageret og altid velforberedt

• Vægter glæden ved spillet og forstår sig på god mandskabsbehandling

• Har gode fodboldfaglige kompetencer, erfaring og gerne uddannelse

• Har øje for vigtigheden af et godt socialt fællesskab

• Er bevidst om at gode resultater skabes i positivt miljø og i et godt samarbejde med andre.

Som træner i Gug Boldklub bliver du en del af en god klub, et stærkt fællesskab og af en meget velorganiseret seniorafdeling med et godt trænersamarbejde alle imellem. Du vil herved komme tæt på klubbens øvrige trænere. Ikke mindst de trænere der er tilknyttet vores serie 2-hold, og dem der træner vores serie 6-hold.

Klubben har et stort og flot anlæg med bl.a. en ny kunststofbane. På anlægget afholder vi over året en række MatchDays, hvor et unikt MatchDay-koncept skaber en fantastisk ramme om klubbens førsteholdskampe (JS1-holdet) samt kampe for klubbens øvrige hold – heriblandt også Serie 3-holdet.

Såfremt du har yderligere spørgsmål til jobbet, kan disse stiles til vores seniorudvalgs-formand, Jonas Jensbye. Han træffes på mail: seniorfomand@gugboldklub.dk. Mobil: 41 18 09 10.

Skulle ovenstående have fanget din interesse, må du gerne sende os din ansøgning til mailadressen hurtigst muligt!

Vi håber, at vi har vakt din interesse

Sportslige hilsner
Seniorudvalget i Gug Boldklub