Gug BK udskyder standerhejsning for de mindste

Den 20/2 afholdt Gug Boldklub en virtuel standerhejsning for klubbens hold fra U13 og op. Dette var et succesfuldt arrangement med masser af deltagende, gode snakke samt følelsen af klubånd.

Bestyrelsen i Gug Boldklub har besluttet, at en virtuel standerhejsning fra U5-U12 ikke vil have samme effekt, og derfor har vi valgt at udskyde dette indtil restriktioner og forsamlingsforbud igen vil være til at afholde dette på en måde, hvor vores medlemmer får mest muligt ud af det.
Vi har endnu ikke besluttet om det bliver i form af en officiel standerhejsning, eller vi laver et andet arrangement. Dette vil vi komme tilbage med, når beslutningen er taget.

HUSK i øvrigt Gug Boldklubs tilbud om gratis træning for potentielt nye medlemmer i hele marts måned.

Med sportslige hilsner
bestyrelsen