Gug BKs pigehær til TopModel Cup

Allersidste dag i folkeskoleelevernes sommerferie blev i den grad udnyttet på aller bedste vis for størstedelen af pigerne fra Gug Boldklub, der deltog ved i Top Model Cup 2023 i Dronninglund.

8 pigehold fra U9 op til U13 deltog og alt i alt har der nok været i nærheden af 60 Gug-spillere til det legendariske træningsstævne, hvor man mest går op i, at der skal spilles fodbold og hygges og ikke går op i antal vundne eller tabte kampe og ej heller får medaljer med hjem. Til gengæld fik pigerne en stor goodiebag med alle mulige fede ting fra Top Model: bamser, blyanter, stickers, blokke osv.

Pigerne knoklede i søndagens solskin og mødte både kendte og ukendte modstandere. Alle pigerne nød at spille bold igen, at være sammen med holdkammeraterne. Forældrene udgjorde som sædvanlig gode fanklubber og hyggede sig på sidelinjen, mens de glædede sig over, at bolden ruller igen.

Og selvom ingen tæller, kan vi røbe, at der med stor overvægt var flest sejre til den rødblå pigehær!

Tak for en fed dag til alle hold. Vi er topklar til en ny sæson! Bring it on.

Fotos: Billederne er fra 'egen rulle' og TOPModel Cup Dronninglund.