Indsamling til loppemarked

Vil du hjælpe os – Gug Boldklubs Venner?

Fredag den 23. august kl. 17 - 20 kører nogle af klubbens veteraner Gug- og Visse-området tyndt for at samle ind til loppemarkedet, som holdes under den årlige markedsdag dagen efter.

Denne bytur har – siden 1972 – været til glæde og gavn for både givere og modtagere.

Gug- og Visseborgerne har således gavmildt tømt lofter, garager og andre gemmesteder for lidt af hvert. Og givet rariteter af forskellig art til os, Gug Boldklubs Venner. Mange gode ting og sager er derfor kommet til gavn hos nye ejere – efter en forudgående handel under loppemarkedet.
Herved har vi således gennem tiden tjent mangen en god skilling, som løbende er blevet anvendt til gode formål i Gug Boldklub.

Klima og genbrug er jo et par af vor tids nøgleord – og af stor interesse for os alle.

Benyt derfor lejligheden til at støtte den gode sag – loppemarkedsindsamlingen til årets markedsdag. Herved slås tre fluer med ét smæk – mindst.

Du får ryddet op, støtter klima og genbrugstanken samt Gug Boldklubs Venner - og dermed også Gug Boldklub. En rigtig god sag, ik’!

Husk blot at stille tingene ud til vejen – inden kl. 17.

Aflever effekterne selv
Ønsker du selv at aflevere – eller at få en særskilt aftale med os om afhentning, kan dette lade sig gøre således:

Aflevering kan foretages i loppemarkedsteltet, som er opstillet på Gug Stadion
(ved klubhuset) allerede fra mandag den 19. august.

Afhentning kan aftales på telefon 20 12 67 98 (= formanden).

Et godt formål
Overskuddet fra markedsdagen går - som altid, når Vennerne er på banen - til gode formål for Gug Boldklubs mere end 600 medlemmer.

Gug Boldklubs Venner håber derfor nu på nogenlunde stabilt vejr henne i sidste halvdel af august, så mange finder vej til Gug Stadion – og medvirker til endnu en festlig markedsdag, lørdag den 24. august.

Ting uden interesse
Bemærk, at vi desværre har erfaring for, at visse ting og sager ikke mere har interesse som genbrug, f.eks. selv forholdsvis ny elektronik, tv-apparater, hårde hvidvarer samt tunge møbler. Undlad derfor at sætte den slags ud til os, men benyt den kommunale storskraldsordning (som i øvrigt håndterer den slags særdeles miljørigtigt).
Men husk f.eks., at gode gamle, brugbare cykler er i høj kurs, så dem tager vi meget gerne imod – og med på lastbilen.