Johannes Knudsen - Nu 90 år

En af klubbens ’grand old men’ Johannes Knudsen rundede lørdag den 13. april 90 år.

Fødselsdagen blev fejret på loftet i Gug Boldklub med op imod 90 glade gæster. På billedet ses Johs, som han kaldes blandt venner, sammen med sine tre døtre, Vibeke, Anette og Elsebeth.

Johs har, som nogen nok husker, bl.a. været formand for klubben i to perioder. Fra 1981-85 og 1989-90. I den første periode flyttede klubben i 1983 fra Borger Allé (hvor tennisklubben nu har til huse) til de nye fashionable rammer på Gl. Vissevej, hvor vi bor idag.
Læs her Johs' egen version af tiden som formand.

I 1992 blev Johs udnævnt til æresmedlem i klubben. En ære som indtil nu kun er tildelt tre personer; Benny Nygaard, Claus Willadsen og altså Johs.
I 1998 blev han tildelt DBU’s sølvnål for sit lange og trofaste arbejde for klubben og senest i 2007 blev han tildelt Venneprisen af Gug Boldklubs Venner. Venneforeningen har Johs har været en aktiv del af i mange-mange år.

Johs kommer stadig meget i klubben og er bl.a. fast indslag til MatchDays, hvor han bl.a. giver Gug Boldklubs Venner et nap med salg af frankfurtere og fadøl.

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN, JOHS!

-kma