JS: Brian Ulstrup er ny målmandstræner

Har du tjekket vores jyllandsserieholds side på gugboldklub.dk med fotos af alle spillerne?

Der har været en del udskiftning hen over vinterpausen på både spillerside og trænerside. Bl.a. er Brian Ulstrup (foto) trådt ind i trænerteamet som målmandstræner. Brian er 44 år, har en lang og glorværdig karriere bag sig på både serie- og divisionsniveau og har spillet i snart sagt alle ’vigtige’ klubber i Nordjylland. Fra AaB til FC Nordjylland, Blokhus FC og Hobro IK.

På spillerside er nye i truppen bla.: Hjalte Mortensen, Victor Pilgård, Lukas Krogh, Kasper Sørensen og Marius Christensen.

Se truppen lige er.

Jyllandsserieholdet er ikke kommet godt fra start i rækken med kun 1 point i tre kampe, men mon ikke det kommer? Det tror vi på. På papiret har vi faktisk et ret fint hold.

-kma