Kalder alle piger fra årgang 2017 og 2018

Mandag den 15/8 starter Gug Boldklub nyt pigehold for årgangene 2017 og 2018. Vi glæder os enormt meget til at se en masse glade piger, som har lyst til at prøve kræfter med verdens bedste leg mellem 16.30 og 17.45.

Efter træningen byder vi på en slush-ice i Gug Boldklubs farver (rød og blå), og vi vil tilrettelægge træningen så der bliver fokus på leg og læring.

I Gug Boldklub har vi en rigtig god kultur for pigehold, og vi har hold i alle aldre fra U5-U14. Vi ønsker at have stort fokus på dette, så også vores piger i bydelen får del i fodboldens fordele.

Har du lyst til at din pige skal gå til en fritidsaktivitet som er lige så sjov som den er lærerig, udvikler de sociale kompetencer samt dyrke motion samtidigt med du leger? Så kom til træning den 15/8. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig, man dukker blot op.