Kendte gæster til årets Veteranaften

INVITATION til Veteranaften

Du inviteres hermed til at deltage i den traditionelle Veteranaften.

Arrangementet foregår i Gug Boldklubs klubhus på Gammel Vissevej 26
mandag den 26. februar 2024 kl. 18:30 – 22:00.

Første punkt på dagsordenen er som altid noget godt til både maven og halsen. I år bydes der igen på god gammelkendt skipperlabskovs – med tilhørende forfriskninger – samt aftenkaffe + kage.

Herefter vil I blive præsenteret for et par særdeles kendte og muntre nordjyske fodboldfolk og journalister – Mogens ”Kom forbi” Jørgensen samt vores egen mangeårige 1. holdspiller Simon Brix Frederiksen.
Som mange af jer nok ved, optræder de to regelmæssigt på TV2 Nord med podcasten ”Tredje halvleg”, hvor de har besøg af interessante og kendte nordjyske sportsfolk.
Underholdningsværdien derfra forventer vi, de begge vil videreføre under besøget hos os!
Så glæd dig til ”de kommer forbi”.

Aftenen benyttes endvidere til, at Gug Boldklubs formand, Henrik Gaardsøe fortæller, om hvordan det går i Gug Boldklub - samt til, at vi præsenterer modtageren af årets vennepris. Glæd dig således også dertil.

Endelig sluttes der af med at offentliggøre og omdele flotte gevinster fra Olsens amerikanske lotteri. Lodder hertil kan købes allerede ved din ankomst – eller efter kaffen.

Praktisk:
Vi skal jo have dækket nogle udgifter, så det koster 150 kr. for den gode mad, kaffe mv. samt en øl. Du er velkommen til at betale på forhånd med MobilePay (= 12 51 72). Betaling på MobilePay er lig med tilmelding. Du kan også tilmelde dig ved at sende en e-mail til benny.gug@outlook.dk og så blot betale, når du møder op.
Sidste tilmeldingsfrist er søndag den 18. februar 2024.

Vi glæder os til at se dig.

Bestyrelsen for Gug Boldklub Venner

PS. Fortæl gerne om arrangementet til gamle klubkammerater, du stadig har kontakt med, så disse også får mulighed for at tilmelde sig.