Klubbladet er på gaden (læs det her)

Sig nærmer julen – og dermed også tiden til, at medlemmer i Gug Boldklub, Gug-borgere og alle øvrige interesserede kan læse dette klubblad, der vanen tro indeholder en række spændende indlæg beskrivende efterårets aktiviteter i Gug Boldklub såvel på grønsværen som uden for grønsværen.

Redaktionen vil indledningsvis gratulere alle – store som små - med de opnåede resultater i efteråret, herunder herreseniorernes førstehold i Jyllandsserien, der var spilstyrende i mange kampe i efteråret, men desværre for ofte glemte ’at snøre sækken til’ og derfor fik for mange unødvendige pointtab – spillet taget i betragtning. Holdet havde dermed sat sig under pres inden sidste kamp mod Vejgaard Boldklub. En kamp, der skulle vindes for at kvalificere sig til Jyllandsserie 1 – og dermed med muligheden for i foråret at spille om oprykning til Danmarksserien (husk for øvrigt lige på, at Gug Boldklub har aldrig været højere placeret end nu – i Jyllandsserien). Med kniven for struben gjorde Kasper Stillers drenge, hvad de skulle – spillede bedst på en regntung bane og vandt fortjent 4 -1 – og det hedder dermed igen Jyllandsserie 1 til foråret. Tillykke! ...

Læs resten af redaktionsmedlem Anders Nørgaards klumme og de mange artikler lige her.

[ LÆS KLUBBLADET