Kvindeserie Vest søger holdleder

Gug Boldklub søger en holdleder til vores talentfulde 1. hold i Kvindeserie Vest. Du behøver ikke at have kendskab til fodbold, men gerne indsigt i holdsportens mange tråde, der skal holdes styr på gennem en sæson.

Som holdleder i Gug BK skal du indgå i et samarbejde med vores to dygtige trænere og have en social tilgang til holdets spillere og boblerne omkring holdet. Når planen for sæsonen er lagt, er det bare at følge den. Som holdleder har du i samarbejde med trænerteamet ansvaret for:

·       At sørge for spilletøj ved kampe samt for vanddunke mv.

·       At sørge for hjørneflag og opvarmningsbolde til eget og modstanderens hold ved hjemmekampe

·       At hjælpe vedr. sociale arrangementer for afdelingen

·       At være holdets ”hyggetante-, onkel” med særlige sociale opgaver

·       I varetagelsen af opgaverne er holdlederen forpligtet på at arbejde for et godt holdfællesskab samt ud fra de holdninger og handlinger, som er udmeldt i klubbens Seniorhåndbog

·       Du skal ikke vaske tøj, da klubben sørger for det.

Dig og trænerteamet koordinerer ovennævnte, så det passer jer alle.

Er du interesseret, så kom straks ned på træningsbanen til os på Gug-anlægget på Vissevej. Truppen træner tirsdage og torsdage fra kl. 19.00 til 20:30.

Vil du høre mere, så kontakt Jesper Kaalbye, rep. fra seniorudvalget i Gug BK på t. 30572783 eller direkte til trænerteamet Jan H. Madsen på t. 30543938 eller Thomas D. Andersen t. 60172489.

Er du helt ny i området eller er det bare lang tid siden du har været i fodboldklubben, så kig ind på vores hjemmeside www.gugboldklub.dk

Vi ser virkelig frem til at høre fra dig og se dig på Vissevej.

Seniorudvalget