Nyt om MatchDay i Gug Boldklub

På trods af at Corona-restriktioner fortsat i stor grad griber ind i vores dagligdag og begrænser vores handlefrihed – kan vi nu så småt begynde at se lys for enden af tunnelen. Lad os håbe at vi snart igen kan vende tilbage til en mere normal hverdag, hvor vi igen kan dyrke fællesskabet, samværet og vores passion omkring fodbolden og Gug Boldklub.

Selvom Corona har skabt mange begrænsninger, har vi i Seniorudvalget arbejdet intensivt med rekruttering af trænere samt med planlægning af vores nye Fan- & Event område m.m. Derudover har vi også arbejdet på at afsikre et styrket set-up omkring profilering og afvikling af vores MatchDays i Gug BK.

Hen over vintermånederne har vi derfor fået udarbejdet en MatchDay-video, der netop er blevet præsenteret på klubbens digitale platforme og som fremadrettet får sin faste plads på klubbens hjemmeside. En video der skal bruges til i endnu større grad at profilere vores klub og vores fantastiske set-up omkring afvikling af vores hjemmekampe.

I forhold til sidste sæson er vi desuden lykkedes med at rekruttere yderligere frivillige kræfter til vores MatchDay-sjak, der er ansvarlige for afvikling af vores MatchDays. René Köpfli, Martin Klagenberg og Ib Troelsen nemlig sagt ja til at hjælpe til ved kampene m.h.t. opsætning og nedtagning af vores set-up, hvilket er fantastisk! Vi glæder os til samarbejdet og samværet med jer alle og med disse tre nye i sjakket. Velkommen til!
Allan Hubertz træder desværre ud af MatchDay-sjakket grundet mangel på tid, men han har heldigvis lovet stadig at hjælpe med plakatopsætning forud for hver kamp rundt i bydelen, hvilket vi er meget glade for. En stor og varm tak skal lyde til dig Allan for din uvurderlige indsats.

MatchDay-sjakket til den kommende sæson vil derfor bestå af følgende personer:
Vennerne er repræsenteret ved - Benny Nygaard, Finn Olsen, Johs. Knudsen, Jørn Axelsen, Keld Christensen, Lars Fischer & Willy Pedersen. Øvrige – Jacob Juul, Alex Jørgensen, Ove Povlsen, Ib Troelsen, Martin Klagenberg, Rene Köpfli samt Erik Steffensen & Jesper Kaalbye fra Seniorudvalget.

Så hjælperholdet er sat, og vi er helt klar til at skabe rammerne for en rigtig god sæson. Vi håber også, at alle jer på lægterne er klar til at bakke op og give den ”fuld gas” når fløjten lyder til de første kampe, der forhåbentligt er lige rundt om hjørnet.

Lad os sammen gå efter en ny, fantastisk sæson, hvor vi sammen kan skabe nye gode resultater og fantastiske oplevelser sammen.

Vi ses på stadion. Vel mødt!

Mange venlige hilsner
Erik Steffensen & Jesper Kaalbye