Nyt tøjdesign afsløret

Gug Boldklub skifter tøjsponsor pr. 1. januar 2020. Ny tøjleverandør bliver det svenske mærke CRAFT leveret af SPORT24. Aftalen er flerårig og udskiftning af de mange holds tøj - ungdom, senior, oldboys - kommer til at foregå løbende i 2020. Selvfølgelig med vores flagskib i jyllandsserien som første hold i rækken.

Vi har i Gug BK som et led i aftalen fået lavet vores helt eget design af spilletøj. Et ganske unikt design, hvor striberne er nedtonet, men absolut stadig at finde. Spilletøjet har bl.a. flere blå nuancer, en front med ’skæve striber’ og smarte detaljer som bl.a. Gug Boldklubs navn indsat i venstre side under ærmet.
Flere nøglepersoner i klubben har været inde over og sagt god for designet.

Designet blev afsløret ifm jyllandsserieholdets kamp lørdag mod Aalborg Chang.

FOTO: Salgschef Nikolas Nørby fra CRAFT (t.v.) var med ved præsentationen af den nye tøjkollektion.

Nikolas Nørby, der er salgschef hos Craft Retail, er begejstret for aftalen med Gug Boldkub og udtaler:

- Vi glæder os rigtigt meget til samarbejdet med GUG BK og Sport24 som starter pr. 1.1.2020. Craft vision er at bringe glæde og skabe nye muligheder for alle typer af atleter i hverdagen. Ydermere ønsker vi at være et stort varemærke og samtidig forstå og tage hånd om lokale foreninger og klubber med en gensidig entrapanur forståelse. Vores mission med denne aftale er således netop også, at være udviklende, dynamiske og samarbejdsorienteret. Således skal alle tre parter aktivt deltage i berigelse af aftalen i såvel kommunikation, markedsføring, opbakning og økonomi. Aftalen gælder beklædning og tilbehør fra Craft teamsport samt CRAFT ON STOCK kollektionen, hvilket giver et stort udvalg af produkter der kan erstatte, forny, udfordre og skabe værdi for klubben. Produkterne og de fælles aktiviteter skal ydermere bidrage til, at vi i fællesskab skaber gode oplevelser for hinanden.
Vi ses i klubben.

[ Se CRAFTs website her ]