S3: Extra MatchDay på lørdag

Serie 3-holdet kan sikre historisk oprykning = ekstraordinær MatchDay på lørdag.

Efter en skidt start på sæsonen med 4 point efter 4 kampe har klubbens andethold siden hen fejet al modstand til side og indtager rækkens førsteplads før sidste spillerunde lørdag. Her møder holdet hjemme Dall kl. 13.00. Klubbens andethold har aldrig tidligere været i serie 2, så en oprykning lørdag vil være en historisk bedrift. Det fejrer vi med en ekstraordinær MatchDay, hvor stadionspeaker Jacob Juul er klar med lækker musik og peptalks til de fremmødte, som også vil kunne nyde en stadionplatte og en velskænket fadøl.

Kom ned og støt spillerne til den vigtige sejr - og bliv en del af en festlig eftermiddag på klubbens anlæg. Dagen afsluttes med sommerfest i seniorafdelingen, hvor vores trofaste frivillige også har mulighed for at deltage.

Lad MatchDay-flagene guide dig mod stadion lørdag kl. 13.00 - Vi ses!

Forza Gug BK!