Så kom årets julekalenderfoto endelig i kassen

Mod vejrguderne kæmper vi alle forgæves. Og selv Gug Boldklubs mange små kvikke fodboldspillere måtte give op for efterårsregnen, der drillede. Endda to gange her i september – da de skulle foreviges til årets julekalender fra Gug Boldklubs Venner.

Tre gange skulle der således til, før fotografen, Bo L. Andersen, fik dem alle i kassen. Endda flere spillere end sidste år – ja, små 200, måske. Tæl selv efter på billedet her.

Og imponerende var vel lige så mange forældre mødt op til begivenheden. Herligt med flot opbakning derfra. TAK til jer alle – for den store tålmodighed ved at møde op igen-igen!

Julekalenderen er en god gammel tradition i klubben – helt tilbage fra halvfjerdserne – med et herligt forsidebillede af årets kuld af små fodboldspillere.

Der er stadig længe til jul, men bogtrykkeren går allerede i gang i næste uge, så når vi er fremme i november, vil klubbens mange U8- og U9-spillere banke på alle døre i Gug- og Visse-området, så interesserede kan få mulighed for at købe et eksemplar af julekalenderen – med alle dem, der netop i år er Gug Boldklubs mindste fodboldspillere.

-bn