Salg af årets julekalender igang

Så er vores glade fodboldnisser igen klar til at sælge Gug Boldklub Venners Julekalender anno 2020. I år har U9/U10 piger, U8 drenge og U9 drenge ansvaret for salget. Vores arbejdsomme holdledere Mathilde, Maria og Bettina har udstyret sig med værnemidler, og det har de spillere som kommer rundt og sælger også. I samråd med myndighedernes Corona-hotline er vi blevet orienteret om at der ikke er nogle restriktioner i forhold til årets kalendersalg. Dog har Gug Boldklubs bestyrelse i samarbejde med afdelingerne gjort følgende tiltag, så salget foregår trygt og godt:

⚽️ Vi foretrækker betaling via Mobilepay 872516.

⚽️ Kun 1 person med visir banker/ringer på. Ledsagere forholder sig i baggrunden.

⚽️ Når der banket/ringet på træder man tilbage og holder god afstand til døren.

⚽️ Husstanden skal selv indikere om de ønsker at købe kalenderen inden man træder tættere på.

⚽️ Ingen sælgere udviser de mindste former for symptomer på sygdomV

Vi håber alle borgere i Gug og omegn vil tage godt imod vores spillere, når de kommer rundt med julekalenderne.

God jul🎁🎅🎁🎅