Sejr til JS i sommerkamp

Vores jyllandsseriehold var (endelig) i kamp igen efter coronapausen. En trænings-/Sommer Cup - kamp på Provstejorden mod Aalborg Chang lørdag den 13/6 gav en nogenlunde sikker sejr på 2-0. Gode takter af Gug BK i det hele taget med træneren på banen undervejs.

Gug BK's hoffotograf Bo L. Andersen var på pletten. Se de mange gode skud via linket herunder. (Og husk at kreditere fotografen, hvis du bruger dem!).
Se fotos https://bit.ly/3fq20fU

Efteråret tegner i øvrigt enormt spændende med en nogenlunde intakt JS-trup, hvor en forstærkning dog allerede er kendt. Det bliver en fornøjelse at byde vores tidligere topscorer Daniel Olsen velkommen hjem efter hans ”lejeophold” i Vejgaard Boldklub, hvor han har været en stor profil på deres 2. divisionshold. Daniel er både en dygtig angriber og en rigtig kulturbærer med de helt rigtige værdier, som klubbens unge spillere kan se op til.

Vi glæder os vist alle til at høre hans navn råbt op i højttalerne og se ham få de blå/røde farver til at blafre på opvisningsbanens nye boksmål.