Sidste udkald til årets veteranaften

Som mange ved, er hovedformålet med veteranaftenen at samle gamle spillere, trænere, ledere og andet godtfolk med en fortid i Gug Boldklub til en hyggelig aften, så nogle af minderne fra dengang alle var meget yngre kan genopfriskes – kombineret med lidt godt til maven og halsen samt ikke mindst lidt passende underholdning.
Og denne gode tradition har vi nu fastholdt siden 2011 – med undtagelse af i 2021, hvor covid-19 plagede os alle.

Alt er klar til årets veteranaften om en uges tid, næsten.

Men vi mangler lige at få dig med på holdet!

Det kan dog nås endnu - heldigvis. Vi håber, du har tid + lyst til at deltage - og derved medvirke til at bevare traditionen.

Mange gæve klubfolk har allerede tilmeldt sig, så du vil få god lejlighed til at møde flere af dine gamle venner fra klubben – få en mande-kulinarisk oplevelse samt bl.a. at høre bevingede ord fra alle nordjyders Mogens ”kom forbi” Jørgensen sammen med makkeren i TV2 Nords ”Tredje halvleg”, vores egen Simon Brix Frederiksen.

Begivenheden foregår i Gug Boldklubs klubhus mandag den 26. februar 2024 fra kl. 18:30 – 22:00.

Hvis du vil deltage, så indbetal blot 150 kr. på MobilePay = 12 51 72 – eller send en e-mail til benny.gug@outlook.dk. Du kan i øvrigt også blot betale, når du ankommer.

Det er da nemt, ikke.

Vi glæder os til din tilmelding, så gør som hos sportsfirmaet Nike – just do it.

Veteranhilsen fra
Gug Boldklubs Venner