Sidste udkald til veteranaftenen

Hovedformålet med veteranaftenen er jo at samle gamle spillere, trænere, ledere og andet godtfolk med en fortid i Gug Boldklub til en hyggelig aften, så nogle af minderne fra dengang alle var meget yngre kan genopfriskes – kombineret med lidt godt til maven og halsen samt ikke mindst lidt passende underholdning.
Og denne gode tradition har vi nu fastholdt siden 2011 – med undtagelse af i 2021, hvor covid-19 plagede os alle.

Alt er klar – til årets veteranaften om en god uges tid, næsten. Bortset fra, at vi lige mangler at få dig med på holdet!

Det kan dog nås endnu - heldigvis.

Mange gæve klubfolk har allerede tilmeldt sig, så du vil få god lejlighed til at møde flere af dine gamle venner fra klubben – få en mande-kulinarisk oplevelse samt bl.a. at høre bevingede ord fra en (ukendt) fodboldkendis.

Begivenheden foregår i Gug Boldklubs klubhus mandag den 20. marts fra kl. 18:30 – 22:00

Hvis du vil deltage, så send blot en e-mail derom til benny.gug@outlook.dk

Det er da nemt, ikke!

Øllet og kaffen er hentet, og den gode mad er bestilt, og tænk, det hele koster kun 150 kr.
Betal ved ankomsten eller allerede nu med MobilePay = 12 51 72.

Vi glæder os til din tilmelding, så gør som hos Nike – Just do it

Veteranhilsen fra