Sommervejr til årets markedsdag

Der er da så absolut ingen undskyldninger for ikke at lave plus på bundlinjen for Gug Boldklubs Venner efter årets markedsdag. Overdrevent godt sensommervejr, dobbelt MatchDay med masser af mennesker på linjen, gode effekter i loppemarkedsteltet og flittige kræmmere på langsiden gjorde dagen til en succes.

Og vennernes repræsentanter i skikkelse af bl.a. Finn ’Pudser’ (manden der via en lokumsaftale med en berømt førsteholdstræner nåede de 100 førsteholdskampe), Benny Nygaard (klubbens Grand Old Man, æresmedlem, chefredaktør og holdleder for Gug BK's førstehold igennem en menneskealder), Jørn Axelsen (benhård venneformand og honningspekulant), Johs. Knudsen (tidligere formand og i det hele taget klubmand siden ’før fanden fik sko på’), Lars Fischer (nyslået kassebestyrer, kendt som 'manden uden temposkift'), Christian Christensen (postmesteren fra Th. Staunings Vej), og alle de andre venner gik da også rundt med et stille smil på læben. Om det var vejret eller pengekassens skyld vides ikke med sikkerhed.

Men… lad os slå en ting fast. Der var gang i loppemarkedsteltet, selvom malerier af Van Gogh, antikke spejle, julepynt, havemøbler og meget andet godt ved middagstid endnu ikke var afsat. Og ved siden af blev pølser, fadøl, Pepsi’er etc. flittigt langet over disken.

Meget mere følger ganske givet om dagen her på sitet ...

-kma