Statistikken for hele 2018 er klar

Af Henrik Schnoor.

I efterårssæsonen er der brugt 22 spillere til de 14 kampe. To spillere har spillet alle 14 kampe og det er Roadrunner Klagenberg og Simon ”Traktor” Frederiksen. Sidstnævnte har ikke  scoret i år – end ikke til træning skulle det være lykkedes ”traktoren” at få skubbet den lille runde læderkugle over stregen i hele 2018. 😊
Den 24/8 fik en af klubbens egen avl 17 årige Christian Klitgaard Pedersen sin debut på klubbens flagskib mod Hobro.

I forårssæsonen er der blevet brugt 21 spillere til de 14 kampe. Oliver Steffensen, Mikkel Frimor Holm Jensen, Kristoffer Frank og Jens Klagenberg spillede alle 14 kampe. Der var debut til Morten Andreasen og Tobias Kaalbye den 2/4 (fra egen ungdomsafdeling), samt Lasse Strandberg den 28/4 og Kristoffer Søndergaard den 10/5.

Alt i alt er der brugt 27 forskellige spillere i året 2018 for at holde klubbens flagskib kørende.

Simon ”Traktor” Fredriksen nærmer sig klubikonet René Køpflis kamprekord. Simon er på imponerende 267 mod Renés 318 kampe. Så med lidt god vilje kan vi se frem til en ny mand på toppen af denne liste i efteråret 2020. Ellers har Lasse Skov lagt sig side om side på femtepladsen med æresmedlem Claus Willadsen med 178 kampe.

[ Se statistikken ]