Tak for indsatsen til Gug Football Camp 2019

Endnu en succesrig fodboldskole i Gug er slut. I år havde vi 188 tilmeldte børn og unge samlet i uge 27. Der har været mange aktiviteter på og uden for anlægget. Alle har bevaret det gode humør på trods er strid blæst fra vest de fleste dage, men heldigvis sluttede vi af i dejligt solskinsvejr fredag.

Alt dette havde ikke været muligt uden den store støtte vi har fået. Der skal derfor lyde en stor tak til alle de frivillige trænere, ledere, forældre, søskende og bedsteforældre, der var med til at få de 5 dage til at forløbe i klubben. En stor tak til Petanqueklubben for at stå tidligt op hvor morgen og sørge for frokost til 200 mennesker hver dag.

Sidst en stor tak til alle sponsorer der har givet støtte i form af sponsorater på tøj, til mad og meget andet.

Vi håber I alle er klar til en ny Gug Football Camp 2020.

Se billeder og meget andet på facebooksiden Gug Footballcamp, hvor vores dygtige fotograf igen har taget flotte billeder.

Rigtig god sommer til jer alle.

Mange hilsner

Bestyrelsen Gug Boldklub.

Se masser af fotos og historier fra campen på www.facebook.com/gugfootballcamp/.