TM Multiservice ny sponsor i Gug Boldklub

Til markeds- og MatchDay'en i lørdags kiggede klubbens nye JS-trøjesponsor fra TM Multiservice forbi Gug Stadion for at hilse på 'deres' spiller, Jens ”Joe” Klagenberg, der som bekendt havde 100 kamps jubilæum.

'Joe' takkede for besøget med at score et flot mål til 2-0 i den vigtige 3-0 sejr over Aabybro.

TM Multiservice, som tilbyder både rengøring og vinduespudsning til private og erhverv, har i år valgt at støtte op om Gug Boldklub, da klubben ligger lokalt og har de værdier, som ligger TM Multiservice nær, udtaler direktør Johan Lorasch Seimann.

På fotoet ses Johan Lorasch Seimann og Thomas Madsen sammen med Jens 'Joe' Klagenberg før kampstart.

Tusind tak til TM Multiservice for at bakke op om Gug Boldklub! Læs mere om de ydelser, som TM Multiservice tilbyder på www.tm-multiservice.dk.