Tøjsponsorer søges

Til alle trænere og ledere i Gug BK.

Det er jo en slet skjult hemmelighed, at Gug BK pr. 1. januar har skiftet tøjsponsor og tøjleverandør.

De kommende år skal Gug BK spille i det fremadstormende svenske tøjmærke CRAFT leveret af Sport24.

Det vil også sige, at klubben meget gerne skal have skiftet alle holds spillertøj i løbet af 2020. Men da det er en ret så stor økonomisk omkostning for klubben, skal der meget gerne findes sponsorer til en række spillesæt, træningsdragter mv.

Vi håber derfor, at
klubfolket, ligesom de andre år, vil hjælpe med sponsoremner blandt forældre, samarbejdspartnere og andre kontakter rundt omkring i Aalborgs erhvervsliv.

Skulle du have nogle konkrete sponsoremner - eller vil du bare gerne vil have et salgsoplæg med priser etc. - bedes du kontakte klubbens sponsormand Henrik Studsbjerg via henrik@s-sport.dk.

Vi ser frem til endnu et fantastisk år i Gug Boldklub.