U11 Piger sluttede af med et drømmehug

Festlig lørdag på Skjøtt Arena. Til den årlige begivenhed “Vennernes dag” i Gug Boldklub tørnede U11-pigerne ud i sæsonens første kamp i DBU-regi - nu på 8-mandsbane.

Pigerne mødte modstand fra første fløjt, hvor Vejgaard Boldklubs hurtigt kom på både 1-0 og 2-0. Det til trods for, at den hvide hær fra Soffy Road havde taget for sig i Vennernes morgenbord inden kampen. De blårøde tøser kæmpede sig tilbage med flotte scoringer til 2-2, desværre kom VB på 3-2 efter et hjørnespark. Kampen sluttede 3-3 efter et drømmehug fra siden af feltet.

Pigerne knoklede som gale, nød modstanden og kampen og præsterede bravt i begge ender med fede nærkampe, sammenfinter og flotte redninger fra vores keeper.

Flere af pigerne blev hængende efter kampen og så de seje seniorspillere spille kampe i Kvindeserie Vest og Jyllandsserien. Det er fedt med sådan en dag, hvor man kan mærke Gug-følelsen boble i store og små.