Udramatisk udskiftning i bestyrelsen

Af formand Henrik Sørensen.

Som mange måske har bemærket, så vil der blive skiftet en del ud i bestyrelsen ved den kommende generalforsamling.

Udskiftningen sker ganske udramatisk og det har været kendt et stykke tid, at vi skulle have en ny kasserer idet Maria ønsker at stoppe. For mange kommer det måske som en overraskelse, at der også sker et skifte på formandsposten idet undertegnede først er på valg i 2021. Men allerede sidste år havde jeg til overvejelse om jeg skulle fortsætte eller stoppe. Det var ikke en let situation, da jeg syntes at Gug BK er i en rivende udvikling. Grebet af begejstring lod jeg mig overtale til endnu en periode. Set i bakspejlet var det nok en fejl, da jeg har haft svært ved at indfri egne ambitioner og samtidigt har jeg oplevet et øget pres i mit civile job. Jeg vil derfor gerne give min plads i bestyrelsen videre til en person, som har lyst og energi til at drive Gug BK videre som en af de bedste klubber i Aalborg. Jeg oplever en klub med en masse fantastiske frivillige og medlemmer, som er noget helt enestående.

Jeg håber stadig at finde tid til at hjælpe med diverse frivillige opgaver i klubben. Hvilken rolle det må blive i - må fremtiden vise. Fra mig skal der derfor være en opfordring til alle om, at stille sig til rådighed når der mangles frivillige på Vissevej 26. Jeg vil også gerne takke alle for et godt sammenarbejde igennem de mange år, hvor jeg har været en del af Gug BK.