Venneprisen til Villy Jellesen

Årets Vennepris blev uddelt på veteranaftenen den 24/2. I år gik prisen til en kendt og afholdt skikkelse i klubregi, Villy Jellesen.

Villy, kendt som Trika-købmanden og senere Mema-købmanden, har været i klubben en menneskealder og bestredet mange forskellige poster. Han er stadig aktiv hos veteranerne og er sidste år trådt til som engageret holdleder for vores jyllandsseriehold.

Villy kom til byen i 1983 og i sin tid som ’byens købmand’ på Nøhr Sørensens Vej var Villy også sponsor i klubben for bl.a. Mema Cup gennem en årrække. I 2007 trak han og konen dog stikket og solgte købmandsforretningen fra.

Venneprisen – uddelt af Gug Boldklubs Venner - er blevet uddelt siden 2004. Hvert år til en ildsjæl, der har ydet en ganske særlig indsats i klubregi.

Se rækken af prismodtagere her.

Villy Jellesen t.v. sammen med venneformand Jørn Axelsen.